Naslednji teden ne bo šolskih obveznosti (razen vsakodnevnega rednega branja). Zakaj? Bližata se dva praznika. Se še spomnite katera? Upam, da bi vsi znali pravilno odgovoriti na to vprašanje. To sta: 27.4., ki je praznik dan upora proti okupatorju in 1. maj, ki je praznik dela. Oba praznika spadata med državne praznike in dela proste dneve. Mi smo dodali še nekaj dni in nastale so prvomajske počitnice.
SPOZNAVANJE OKOLJA
Dokončaj torkovo delo. Do nedelje pošlji odgovore. Če si delo že končal-a, pa se lahko za to uro sprehodiš po naravi ali si ogledaš enega od filmčkov, ki so bili pripeti med SPO včeraj.
SLOVENŠČINA
Upam, da sta te tale dva zabavna štosa nasmejala. Poznaš tudi ti kakšnega? Nasmej sestrico, bratca ali starša s tem štosom. Če se ne spomniš svojega, lahko uporabiš enega od teh dveh. So se smejali ali ne? Si ugotovil-a, da nekoga z istim štosom lahko nasmejiš, nekdo drug pa bo tem istem štosu samo zamahnil z roko in rekel, da se spomni kaj bolj smešnega.
Ljudje se smejemo različnim stvarem. Nekateri se tako veliko smejejo, da rečemo, da jih je ujela smejalna mrzlica ali smejalni bacil. Ampak, bacili prinašajo bolezen. Kakšen je potem ta smejalni bacil? Kaj lahko povzroči? Morda krohotalno bolezen ali hihitalno bolezen… Te je že kdaj ujel takšen bacil? Kako si se takrat počutil-a? Kako so se obnašali potem ljudje okrog tebe? Je tudi njih ujel takšen bacil? Je nalezljiv?
O takem bacilu govori naslednja pesmica. Preberi jo, kot da te je ob njej ujel bacil veselja.
Tale smeh je res nalezljiv in danes te bo odpeljal v ustvarjalno deželo. V zvezek za književnost (brezčrtna in črtasta stran) napiši naslov Bina Štampe Žmavc: Smehasta pesem. Nato pa dovoli, da te bacil veselja zapelje v ustvarjanje. Napiši svojo pesem, kot če bi midve z učiteljico napisali pesem z naslovom Helenina pesem ali Mojčina pesem. V pesmi povej, kaj vse rad-a počneš, česa ne maraš, česa te je strah, kaj obožuješ, kaj rad-a delaš v prostem času… Dolžina pesmi naj bo vsaj dve kitici (vsaka po štiri vrstice). Če ti je pesem težko sestaviti, lahko vse to zapišeš v obliki zgodbice z vsaj desetimi povedmi. Na koncu naredi ilustracijo.
Ne pozabi na dnevno glasno branje.
MATEMATIKA
Danes se bomo lotili odštevanja enic pri številih do 1000. Verjamem, da vam je šlo seštevanje izredno dobro in lahko gremo na odštevanje. Za začetek si poglej TOLE predstavitev.
LB str. 32, 33: Bodi natančen-a pri računanju. Naloge naredi samostojno. Nato preveri rešitve TUKAJ.
Ne pozabi na redno utrjevanje poštevanke.
ŠPORT
Tokrat te čaka izziv na TEJ povezavi.
Naj te spomnim še na tekmovanje za Zlati sonček, če še nisi opravil-a vseh nalog. Zdaj je čas, ko lahko potreniraš. Čakajo te naslednje naloge:
- 7 krat zaporedoma preskoči kolebnico, lahko tudi z medskokom,
- 10 krat zapored vrži žogo z eno roko v steno z oddaljenosti 2m in jo po odboju ujemi z obema rokama, ne da bi žoga padla na tla.
Posnemi se na video in ga pošlji:
- 3.a razred na naslov učiteljice Urše: ursa.medo@gmail.com,
- 3.b razred na naslov učitelja Petra: peter.benedetic@osfrslj.si
Plezanje po žrdi in plavanje bo počakalo.